PRODUCT OF THE MONTH 2/'17 | Anastasia Beverly Hills Modern renaissance Palette

fullsizeoutput_ccb

Krásné poledne všem. Nejprve bych se chtěla omluvit za menší neaktivitu tady na blogu, ale posledních pár týdnů pro mě bylo docela hektických. Momentálně jsem v procesu stěhování, a tak je všechno trochu složitější. V novém bytě ještě nemám ani internet a zařízený zatím také moc není, ale snad se to brzy vyřeší a já se opět budu moct naplno věnovat blogu :). Zpět ale k dnešnímu článku, ve kterém bych Vám chtěla ukázat krásnou paletku od Anastasia Beverly Hills. Je to moje první zkušenost s toutu značkou, která mě upřímně nikdy příliš nelákala a ani Modern Renaissance paleta nebyla něco, co bych vyloženě chtěla. Jenže někdy koncem letošního roku jsem zjistila, že doma nemám skoro žádné vínové a burgundy stíny, které jsem najednou nutně potřebovala. Potom se začaly objevovat videa s nejoblíbenějšími produkty za rok 2016 a snad každá zahraniční Youtuberka zmínila právě tuto ABH paletku. Říkala jsem si, že na tom asi něco bude, a tak jsem brouzdala po internetu a objevila ji na stránkách Cult Beauty, kde byla zrovna skladem. Dokonce tam probíhala nějaká sleva, takže jsem do košíku přihodila ještě jednu rtěnku a balíček jsem měla do týdne doma.

fullsizeoutput_ccc

Přestože se mi paleta nikdy vyloženě nelíbila a neuvažovala jsem o ni, po rozbalení a prvním vyzkoušení jsem byla nadšená. Odstíny jsou opravdu krásné, a žádné podobné doba nemám. Pokud nemáte rády hodně teplé stíny, tak Modern Renaissance asi nebude nic pro vás. Já naopak teplé hnědé a vínové stíny miluju a většinou na očích nenosím nic jiného. Líbí se mi, že jde s paletou vytvořit jak velmi jemné denní líčení, tak i něco dost výrazného. Pro mě je to ideální paletka, co se týče odstínů a vystačila bych si klidně jen s ní. 
Pigmentace je skvělá, ale stíny jsou hodně jemné a dost prášivé. Vzhledem ke své textuře rovněž poměrně rychle ubývají a na dno se prodřete mnohem dříve, než u jiných stínů. Mně osobně to zase tolik nevadí, protože paletky dost střídám a mám jich doma několik. Každopádně vzhledem k ceně se mnohem více vyplatí například Too Faced stíny, které prakticky vůbec nepráší a ubývají minimálně. 
Jinak se se stíny pracuje skvěle, ztrácejí se naprosto bez problémů a na očích vydrží s bází celý den a vůbec se neslévají. Na každodenní nošení nejčastěji používám Raw Siena nebo Burnt Orange přes celé víčko a Tempera pod obočí a do vnitřího koutku ona. Pokud mám náladu na něco výraznějšího, nejčastěji sahám po Red Ochre a Realgar

fullsizeoutput_ccf
Zleva: Burnt Orange, Red Ochre, Antique Bronze, Realgar, Primavera.

Co se týče balení, tak vypadá sice hezky, ale samet není zrovna praktický materiál a rychle se zašpiní. Paletka obsahuje oboustranný štětec, který je kvalitní a používám ho překvapivě docela často. Součástí je i malé zrcátko, takže ideální paletka na cestování. Cena se dost liší, a na každém eshopu je jiná, každopádně na Cult Beauty je to 41 liber. Jediné nevýhoda je, že bývá většinou vyprodaná, tudíž je potřeba si hlídat dostupnost. Já koupě rozhodně nelituji, a až na to nadměrné prášení jsem se stíny nadmíru spokojená a používám je velmi často. Dokonce bych si klidně pořídila Master Palette by Mario, která ale bohužel není určená pro evropský trh, tudíž se dá sehnat pouze v USA. 


Jak se Vám paletka líbí? A zkoušeli jste něco od značky Anastasia Beverly Hills?


[Zmíněné produkty: Anastasia Beverly Hills, Modern Renaissance Eye Shadow Palette, 14 x 0,7g, £41.00.]

4 komentáře

  1. tá je brutálna :) idem hneď pozrieť na tú stránku, pretože už som o tejto značke čítala včera, aj dnes u teba, tak idem mrknúť :) vďaka za tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, já od této značky nic nevyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je vážně skvostná paletka :) Zpočátku jsem si myslela, že tohle by nebylo nic pro mě, ale jediný stín, kterého bych se trochu "bála" je Love Letter, jinak mi přijde, že je ideální na jemné každodenní líčení i večerní výraznější look :)

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi krásna paletka. Keď vypukla bomba okolo tejto paletky tak som ju veľmi chcela, ale potom ma to prešlo :)Jeden mesiac mi úplne preplo v hlave a zmyslela som si,že musím mať aspoň jednu ABH paletku..a tak mám doma nakoniec Self Made..čo je taktiež jedna úžasná paletka :)))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat