My Makeup Routine | 2017

fullsizeoutput_d4e

Už je to pár měsíců, co jsem vám naposledy ukazovala produkty, které používám ke svému každodennímu líčení. Dneska bych proto chtěla udělat takový menší upgrade mé kosmetické rutiny a představit vám produkty, které běžně používám. Když si něco oblíbím, většinou u toho několik měsíců zůstanu a líčím se stále stejně. Pořád dávám přednost přirozenosti a ačkoliv se to může zdát jako hodně produktů, tak věřte, že výsledek je snad velmi přirozený a nenápadný. Občas mám sice náladu na výraznou rtěnku nebo výraznější oči, ale ráno do práce se líčím v 99% přesně takhle.

Vždy začínám denním a očním krémem a následně pokračuji v líčení očí. Nejprve nanesu bázi pod oční stíny Inglot, což je ten malý černý kalíček vlevo na fotce. Báze není vyloženě špatná, stíny udrží poměrně obstojně, ale v této kategorii mám jiné favority a znovu si ji asi nepořídím. K líčení očí používám jen dva stíny z Modern Renaissance paletky, a to světlý odstín Tempera pod obočí a do vnitřního koutku, a Raw Sienna přes celé víčko. Nedávno jsem začala po letech opět nosit kočičí linky a z českého eshopu jsem si objednala gelové linky Sigma, které chválí nejedna zahraniční Youtuberka. Já z nich bohužel zase tolik nadšená nejsem, linky jsou sice krémové a pracuje se s nimi docela jednodušše, ale problém je v tom, že nikdy vyloženě nezaschnout a tím pádem se rozmazávají a obtiskávají. V kategorii gelových linek patří spíše k těm dražším, tudíž mě to zklamalo, ale určitě je nevyhodím a používat je budu i nadále. Avšak pokud máte tip na jiné gelové linky, které drží podstatně lépe a hlavně rychle zaschnou, budu ráda, když mi dáte vědět v komentářích. Líčení očí zakončím řasenkou, a to konkrétně Volume Reveal od Bourjois. Musím říct, že jsem z této novinky přímo nadšená a velmi mile překvapená. Běžně mi gumové kartáčky příliš nesedí a řasy mi dost slepují. Každopádně Volume Reveal dodá neuvěřitelný objem, řasy natočí, prodlouží, neopadává. Dávám palec nahoru, za mě je to rozhodně ta nejlepší řasenka v drogerii a jsem ráda, že jsem objevila dalšího favorita.

Následně přecházím na pleť, v současné době nepoužívám žádný primer ani makeup. Místo makeupu mám tento Bobbi Brown BB Cream, který je skvělý, hydratační, zakryje nějaké ty nedokonalosti a na pleti je téměř neviditelný. Kruhy pod očima a  pupínky zamaskuji korektorem od 100% Pure, ve kterém mi zbývá už úplné minimum produktu, a tak se pomalu poohlížím po nějakém novém. Celý obličej lehce zapudruji transparentním pudrem od bareMinerals, který si nemůžu vynachválit.
Co se týče bronzeru, tak už několik let jsem věrná značce theBalm. Hot Mama má skvělý odstín, který mé pleti sedí a používám ho tak ráda, že už jsem se prodřela na dno. Pokud mě sledujete již delší dobu, tak určitě víte, že má nejoblíbenější tvářenka na světe je odstín Gingerly od MAC, na kterou nedám dopustit a používám ji téměř celoročně. Tvářím dodá zdravou barvu, vydrží celý den a líbí se mi, že není přehnaně pigmentovaná, ale lze ji zároveň dobře vrstvit. Rozjasnovače momentálně nepoužívám žádné, nějak se mi přestal líbit ten trend třpytivých pruhů na lícních kostech a dosud jsem neobjevila rozjasnovač, který by vytvořil přesně ten přirozený jemný lesk, který se mi tak moc líbí.
Novinkou je u mě i úprava obočí, protože posledních asi sedm let jsem používala na vyplnění obyčejný matný stín z různých paletek očních stínů. Každopádně loni jsem poprvé navštívila Benefit Brow Bar a rozhodla jsem se vyzkoušet populární Ka-Brow Gel. Nejprve jsem se bála, že bude hodně výrazný a vytvoří takové to Instagram populární výrazné obočí, což není zrovna něco, o co bych stála. Ka-Brow je ale spíše sušší, není tak pigmentovaný a výsledek je opravdu skvělý a velmi přirozený. V nabídce je celkem šest odstínů a mě nejvíce sedí ten nejtmavší.
Celý look zakončím rtěnkou, které často střídám. Můj nejoblíbenější odstín je ale rozhodně Taupe od MAC, což je přesně rtěnka pro mě.

Žádné komentáře