Budget Beauty | Sukin Skincare

fullsizeoutput_d4f

Vždy mám velkou radost, když objevím skvělou značku kosmetiky za přijatelné ceny. Jak možná víte, nedělá mi problém si pořídit dražší makeup, ale za pečující kosmetiku většinou tolik neutrácím, protože ji přece jenom spotřebuji mnohem rychleji. Tvářenka nebo rtěnka mi vydrží klidně i rok či dva, ale pleťový krém za tisícovku třeba jen tři měsíce. Jsem proto moc ráda, že jsem se dozvěděla o značce Sukin, která pochází z Austrálie, ale je dostupná hned na několika zahraničních eshopech. Já jsem oba výrobky kupovala na Naturisimo, ale produkty této značky jsem zahlédla i na spoustě dalších, zejména britských, webech.

Přírodní pečující kosmetiku mám hodně ráda, protože mám pleť nejen velmi citlivou, ale poslední rok mě bohužel dost trápilo i akné. Značka Sukin je poměrně mladá, vznikla teprve v roce 2007 v Melbourne a v současné době je nejprodávanější značkou přírodní kosmetiky v Austrálii. Nabízí kvalitní produkty za nízké ceny, které začínají již na 7 librách a v nabídce je přes 60 produktů na pleť, tělo i vlasy. Složení je více než skvělé, navíc jsou všechny výrobky veganské a netestované na zvířatech. V neposlední řadě mají také moc pěkné obaly, které určitě zaujmou nejednu milovnici kosmetiky. 

Když jsem se o značce poprvé dozvěděla, zaujaly mě především pleťové masky, které se snažím do své kosmetické rutiny zařadit o něco více a používat je pravidelně. Po delším rozmýšlení jsem si pořídila Super Green Detoxifying Facial Masque, což je tak trochu netradiční jílová maska. Jíl má tendenci pleť často vysušovat, ale takhle maska je naštěstí vyjímkou. V nádobě má světle šedou barvu, ale po nanesení na obličej je téměř neviditelná. U masek s obsahem jílu je zvykem, že na pleti poměrně rychle zaschnou a stahují, avšak tento produkt se chová spíše jako krém a nikdy zcela nezaschne. Proto ani nevysušuje a není na pleti nepříjemná. Po přibližně patnácti minutách ji z obličeje smyju teplou vodou a pleť je hezky projasněná, vyčištěná, póry jsou viditelně menší a hlavně, pupínky mizí mnohem rychleji. Masku používám dvakrát týdně a po dlouhé době můžu říct, že mám pleť zase téměř čistou a bez akné. Pokud trpíte na pupínky, rozhodně mám tento produkt vřele doporučuji.

Po nadšení z masky jsem si asi za dva týdny objednala ještě Cream Cleanser, který odstraňuje makeup a čistí pleť. Balení má sice jen 125 ml, ale k běžnému dennímu použití stačí jen jedna pumpička, nebo ještě méně. Tento odličovač má krémovou konzistenci a pleť vůbec nevysušuje, což se mi u podobných produktů stávalo docela často. Nanáším ho na suchý obličej, krouživými pohyby vmasíruji do pleti a následně opláchnu teplou vodou. Je vhodný i na použití ve sprše a přesně tak to dělám i já. Tento způsob odličování jsem si za poslední dva roky moc oblíbila, je to totiž rychlé a efektní. Sukin odličovač sice odstraní veškerý makeup, ale ze zvyku a pro můj dobrý pocit poté používám ještě čistící gel. Další výhodou je jemná, ale moc příjemná vůně, díky které tento cleanser používám ještě s větší oblibou.   


To je pro dnešek vše, od tohoto týdne se opět budu snažit přispívat pravidelně, a to každé úterý a sobotu :). A budu ráda, když mi napíšete, jestli jste o Sukin Skincare někdy slyšely a jaký produkt na odličování používate vy :).


[Zmíněné produkty: 1. Sukin Super Green Detoxifying Facial Masque, 100ml, £11.50. 2. Sukin Cream Cleanser, 125ml, £8.10]

3 komentáře

  1. O tejto značke počujem prvý krát, ale vyzerá celkom zaujímavo. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  2. Taky čtu o značce poprvé :) Nic jsem od nic neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tato znacka ma dost zaujala, tiez mam citlivu plet s akne, takze o takychto vyrobkoch je stale dobre vediet :))
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat