2017 | FEBRUARY ONLINE FINDS

DSC_0163
Stejně jako minulý měsíc, tak i teď v únoru bych vám chtěla ukázat pár věcí, které mě zaujaly a ráda bych si je třeba i pořídila. Vzhledem k tomu, že jsem se nedávno stěhovala, tak utrácení za kosmetiku šlo tak trochu stranou. Kupovala jsem hlavně doplňky do bytu a nábytek, a i nadále projíždím spoustu eshopů s bytovými doplňky a inspiruji se. Pokud máte tip na kamenný či internetový obchod, kde rádi nakupujete, budu ráda, když mi jej napíšete do komentářů :). Já mám například moc ráda Bonami, kde jsem objevila i tento krásný polštář

Samozřejmě mám na mém pomyslném wishlistu i nějakou tu kosmetiku, a na prvním místě je momentálně ten nejkrásnější Pro Bronze Fusion bronzer od MUFE, který prostě jednou musím mít. Stejně tak jsem se zamilovala do matné rtěnky v odstínu Very Victoria od Charlotte Tilbury, což je značka, se kterou dosud nemám žádné zkušenosti, ale ráda bych ji v blízké době vyzkoušela. Nutně bych potřebovala i nový korektor a zde stále váhám, který vybrat. Uvažuji nad Urban Decay, Too Faced, NARS nebo Bare Minerals. Ze skin care mě láká Glow Tonic od Pixi, který chválí nejedna zahraniční  blogerka.
Bílé tenisky miluju a na jaře a v létě je nosím téměř pořád. Takže nový pár by se mi určitě hodil, a třeba tyto popularní od Reebok mi přijdou super! Co se týče hodinek, tak střídám buď stříbrné nebo zlaté. V poslední době se mi ale zalíbily i tyto černé, které jsem objevila na eshopu Woodies. 
Již pár měsíců hledám nějaký pěkný a prostorný batoh, a kdyby tento Herschel nestál tolik, už by byl dávno můj.


5 komentářů

  1. Čo sa týka bytových doplnkov, tak rada objednávam z H&M, občas sa dá niečo pekné nájsť aj v Jysku alebo Möbelixe. Biele tenisky taktiež rovnako zbožňujem :) Z kozmetiky ma momentálne najviac lákajú lícenky od Benefitu a Nars :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V HM jsem si nedávno koupila krásné povlečení na polštářky, mají tam vážně krásné věci :).

      Vymazat
  2. S batohem to mám úplně stejně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten batůžek vypadá tak krásně!!!

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  4. Ten baťůžek je úplně úžasný! Já někdy nakupuji tady https://taxido.cz/damska-moda/, koupila jsem si tam už nějaká trička..

    OdpovědětVymazat