Worth The Splurge | NARS Velvet Matte Skin Tint

DSC_0089

NARS je jedna z mých nejoblíbenějších značek a pokaždé, když přijdou s nějakou novinkou nebo limitkou, jsem nadšená. Letos se jim nová kolekce a produkty opravdu povedly, ikdyž jsem si nakonec koupila jen makeup. Ještě žádný od NARSu mi nevyhovoval, ale měla jsem tušení, že Velvet Matte Skin Tint to změní.  Naštěstí jsem se trefila a makeup si naprosto zamilovala!

Velvet Matte Skin Tint byla láska na první vyzkoušení. Pleť mám smíšenou s poměrně mastnou T-zónou, tudíž se většinou vyhýbám všem rozjasňujícím makeupům. Velvet Matte sice pleť zmatní, ale zanechá ji lehký přirozený lesk. Textuxa je velmi lehká a na pleti příjemná, a tak občas zapomenu, že na sobě nějaký makeup mám. Krytí je nižší, ale jde navrstvit na nižší střední, a to mi přesně vyhovuje. Zakryje menší nedostatky, sjednotí tón pleti a k tomu vypadá jako byste na pleti neměli vůbec nic. 
Balení je klasicky "narsovsky" černé, což se mi osobně moc líbí. Sice mám ráda roztomilý a nápaditý design Too Faced nebo Urban Decay produktů, ale NARS elegantní obaly jsou klasika, která nikdy neomrzí. Barevná škála je rovněž skvělá, v nabídce je totiž celkem 12 odstínů. U nás jich je dostupných, myslím, jen deset, ale vybírat můžete i z těch nejsvětlejších Terre-Neuve, Finland, Alaska až po tmavší, jako je například Cuba. V Sephoře ho pořídíte za 1190 kč, což je může zdát docela hodně, ale makeup obsahuje 50 ml. Stojí úplně stejně jako například Ultra HD foundation od MUFE, kterého je jen 30 ml. 
Co víc dodat, než to, že ho zbožňuju. Běžně všechny makeupy nanáším beauty blenderem, ale Velvet Skin jsem zkusila aplikovat třemi způsoby, a to prsty, štětcem a pomocí beauty blenderu, a vždy jsem dosáhla skvělého výsledku. Obsahuje rovněž SPF 30, které já většinou u makeupů nevyhledávám, ale alespoň to bude ideální pomocník na léto. Pokud hledáte nějaký lehký makeup a máte mastnou nebo smíšenou pleť, určitě ho v Sephoře vyzkoušejte a třeba nejprve požádejte o vzorek, jako jsem to udělala i já. 

Jaký je váš oblíbený produkt od NARSu? A na jaký makeup nedáte dopustit? :)

[Zmíněné produkty: NARS Velvet Matte Skin Tint Broad Spectrum SPF 30, 50 ml, 1190 kč.]

2 komentáře

  1. NARS je má nejoblíbenější značka a asi nejraději mám jejich tvářenky. :-) Nejlepší makeup jsem zatím nenašla, ale na co nedám dopustit je Complexion Rescue od bareMinerals. To je zázrak a navíc bez silikonů. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. dlouho váhám jaký make-up od Nars vyzkoušet, už jsem přemýšlela i o All Day Luminous Weightless Foundation a teď to budu dost těžký, protože tento také nezní vůbec špatně :) i když bych asi potřebovala maličko vyšší krytí, ale od toho máme korektory.

    OdpovědětVymazat